4 Ocak 2018 Perşembe

Dumur diyalog #168

Yılbaşı hediyeleri hakkında konuşuyoruz.

A: İki hediye alacaksınız.
İ: O niye?
A: Ne demek niye!? Madem geldik, burada hiç akrabamız yok onların alacağı hediyeler ne olacak? Onların da alacağı hediyeleri alacaksınız!

.....................................................................

Burada rastladığım (belki bizim memlekette de vardr) bir hediye var. Aslında bir kitap satın alıp hediye ediyorsun ama o kitabın içinden mesela helikopter turu, sinema bileti, hafta sonu tatili hediye etmiş oluyorsun. Arca'ya anlatırken: "Mesela sen para biriktirip şu hafta sonu tatilini babanla bana hediye edebilirsin." diye açıkladım.

A: NEA!? ben gelmeyecek miyim? Öyle tatil olur mu?

.......................................................................

Tournai'ye giderken otobandan ziyade geçtiğimiz eski yollar hoşumuza gitti.Dönüşte telefondaki uygulamalara bakıp benzer bir yol arayan İlker: "Otoban var ama eski yol arıyorum ben, öyle daha keyifli" dedi.

A: Eski yol ha? O zaman pusula kullanalım.

.................................

Brugge'den dönerken Gent Brugge değerlendirmesi yapan Arca: "Brugge güzeldi ama Gent'in de hakkını vermek lazım!"

....................................

Odasında koyacak yer kalmadığı için yeni lokasyonlar arayışındaki Arca: "Lego uçağımı beğendin mi baba?"
İ: Gerçekten şahane olmuş.
A: O zaman sizin odadaki şifonyerin üzerine koyalım, uyanınca görür mutlu olursun."


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Arca çok kıvrak zekalı gerçekten. Gent konusundaki görüşüne de katılıyorum:)
Pınar

Gulcin dedi ki...

Katiliyorum Arca Gent'in de hakkini vermek lazim :)
Ay cok ozlemisim bu muhabbetleri ben :)